 
				
									
						Tmavá, ne černá (2014, akryl, syntetické laky, plátno, dřevo, 60 x 40 x 12 cm)					
				
		 
				
									
						Gravitační komplex v černé (2014, akryl, syntetické laky, plátno, dřevo, 56 x 40 x 95 cm)					
				
		 
				
									
						Fialová, modrá a magenta nejdou dohromady se stříbrnou (2014, akryl, syntetické laky, plátno, dřevo,  56 x 38 x 7 cm)					
				
		 
				
									
						Fialová, modrá a magenta nejdou dohromady se stříbrnou_2 (2014, akryl, syntetické laky, plátno, dřevo, 35 x 58 x 7 cm					
				
		 
				
									
						Má černá je tvá ostrá (2014, akryl, syntetické laky, plátno, dřevo, 69 x 42 x 9 cm)					
				
		 
				
									
						Na ničem nezáleží (2014, akryl, syntetické laky, plátno, dřevo 52 x 29 x 8 cm)					
				
		 
				
									
						Skoro modré nic (2014, akryl, syntetické laky, plátno, dřevo, 49 x 54 x 8,5 cm)					
				
		 
				
									
						Kéž bych to zvládl bez zlaté (2014, akryl, syntetické laky, plátno, dřevo, 49 x 54 x 8,5 cm)					
				
		 
				
									
						Limity čtverce (2014, akryl, syntetické laky, plátno, dřevo, 43 x 40 x 9 cm)					
				
		 
				
									
						Limity čtverce (2014, akryl, syntetické laky, plátno, dřevo, 43 x 40 x 9 cm					
				
		 
				
									
						Žádná žlutá (2014, akryl, syntetické laky, plátno, dřevo, 55 x 80 x 11 cm)					
				
		 
				
									
						Skoro tam (2014, akryl, syntetické laky, plátno, dřevo, 55 x 80 x 11 cm)					
				
		 
				
									
						Gravitace. Žádný povrch (2014, akryl, syntetické laky, plátno, dřevo, 56,5 cm x 55, 5 x 11 cm)					
				
		 
				
									
						Skoro tam (2014, akryl, syntetické laky, plátno, dřevo, 61 x 56 x 11 cm)					
				
		 
				
									
						Ano či ne fialové (2014, akryl, syntetické laky, plátno, dřevo, 66 x 56 x 11 cm)					
				
		 
				
									
						Ano či ne kráse (2014, akryl, syntetické laky, plátno, dřevo, 78 x 73 x 10 cm)					
				
		Gravitace?
(V současném konceptuálním proudu není nic ponecháno touze po iluzi.)
				
					Cyklus Hyperhybridy je inspirován pojetím hyper-reality francouzského filosofa Jeana Baudrillarda. Série objektů usiluje o definování vlastního teritoria prostřednictvím vyhraněné tvarové a povrchové úpravy. Hyperhybridy se formálně vymezují vůči běžnému závěsnému obrazu, jejich obsahová rovina ovšem staví především na dialogu s celou “skupinou” umění, nikoli nutně pouze na vymezení se vůči zobrazivému či abstraktnímu malířství. Cílem cyklu je poukázat na neschopnost současného umění fungovat 
vně historizujícího aparátu teorie umění a na ztrátu naší schopnosti číst 
mimo estetické normativy. Hyperhybridy konstrukčně integrují svůj fyzický rám 
a osvojují si průmyslový charakter „designových výrobků bez jasně stanovené funkce“. Tematizují ambivalenci mezi zobrazováním a abstrahováním, podobně jako zpochybňují míru objektivity dnešního interpretačního aparátu. Kde začíná a končí rám obrazu? A nakolik jsou v současném umění zástupné prvky variability, kompozice či perspektivy?