Proces napínání plátna, hledání jednotlivých formátu, diagonální nebo vertikální kompozice, ale například i cesta k adekvátní důslednosti oproti náhodě nacházené v průběhu tvorby se často kryl s postupy tvorby běžného obrazu. Už jen samotný odstřižený odpad z zýroby oněch děl, která pro mne byla a od samého počátku nadefinována jako majoritní, se stal nedílnou součástí podnětů pro další. Nabouráním schéma “obdélník/čtverec” jsem se ovšem okamžitě ocitl v řešení další otázky a sice adekvátní malby. Více z textu bakalářské práce naleznete zde…
![petr-dub-instalace-pro-atelier-gallery-wannieck2_0 petr-dub-instalace-pro-atelier-gallery-wannieck2_0](http://www.petrdub.cz/wp-content/themes/dub-2015-theme/images/lazy.png)
![petr-dub-instalace-pro-atelier-3 petr-dub-instalace-pro-atelier-3](http://www.petrdub.cz/wp-content/themes/dub-2015-theme/images/lazy.png)
![petr-dub-instalace-pro-atelier-2 petr-dub-instalace-pro-atelier-2](http://www.petrdub.cz/wp-content/themes/dub-2015-theme/images/lazy.png)
![petr-dub-instalace-pro-atelier-performance_0 petr-dub-instalace-pro-atelier-performance_0](http://www.petrdub.cz/wp-content/themes/dub-2015-theme/images/lazy.png)
![petr-dub-instalace-pro-atelier-gallery-wannieck_0 petr-dub-instalace-pro-atelier-gallery-wannieck_0](http://www.petrdub.cz/wp-content/themes/dub-2015-theme/images/lazy.png)
Mezi podlahou a zdí
(Wannieck Gallery, CZE - akryl, plátno, dřevo)